Jonge kinderen die Ierse dans doen

IERSE DANSLESSEN

Ierse danslessen bij Rose Irish Dance School

Ontdek de magie van Ierse dans!

Bij Rose Irish Dance School delen we de betovering en schoonheid van Ierse dans op vier unieke locaties: Vlaardingen, Middelburg, Bergen op Zoom en Brasschaat. Elk van deze locaties heeft zijn eigen charme en mogelijkheden om je onder te dompelen in de wereld van Ierse dans.

Wat maakt onze dansschool uniek voor Ierse danslessen?

• Verschillende leslocaties voor Ierse dans in Zuidwest Nederland: Vlaardingen, waar we niet alleen danslessen aanbieden maar ook een tweedehands dansschoenenwinkel hebben. Hier kun je genieten van een kopje koffie of thee en gebruikmaken van onze kleedruimte voordat de dansles begint. Daarnaast zijn we uitgebreid met locaties in Bergen op Zoom, Middelburg, en inmiddels ook buiten de landsgrenzen, in het Vlaamse Brasschaat.

• Diverse lessen voor Ierse dans:  Onze wekelijkse lessen zijn toegankelijk voor alle leeftijden, zowel beginners als gevorderde dansers. We bieden lessen op verschillende niveaus, waaronder beginners, primary (gevorderde beginners), intermediate (halfgevorderd) en open championship (gevorderden) lessen. Wat je ervaringsniveau ook is, er is een plek voor jou bij Rose Irish Dance School.

• Basispassen en meer voor Ierse dans: In een proefles voor beginners beginnen we direct met de basispassen, zoals de 123 en de sidestep, die deel uitmaken van de beginners reel. Dit is het startpunt voor iedereen die begint met Ierse dans. We hechten veel waarde aan het goed aanleren van de technische basis van Ierse dans.

• Inclusieve sfeer voor Ierse danslessen: Bij Rose Irish Dance School geloven we dat een gezellige en gastvrije sfeer essentieel is voor een geweldige danservaring. Of je nu komt om te leren, te groeien, vrienden te maken, of gewoon plezier te hebben, iedereen is welkom.

Dansers van Rose Irish Dance School tijdens de Nationale Taptoe in AHOY
Groepsfoto Rose Irish Dance School
  • Diverse ambities voor Ierse dans: We begrijpen dat iedereen naar de dansles komt met verschillende doelen. Of je nu droomt van wedstrijden, showoptredens zoals Riverdance, of gewoon wilt genieten van wekelijks dansplezier, wij ondersteunen jouw intentie.

• Showgroep en optreedkansen voor Ierse dans: Voor getalenteerde en gemotiveerde leerlingen bieden we de kans om deel te nemen aan onze speciale showgroep. Hiermee treden we op in theaters en televisieshows. We hebben zelfs samengewerkt met Nederlandse topmuzikanten om een onvergetelijke Ierse dansshow (Celtic Sparks - zie 'Ierse dansshows' te creëren waarin nieuw en jong talent kan proeven van wat een carrière als professioneel danser inhoudt.

Bij Rose Irish Dance School streven we ernaar om niet alleen de technische vaardigheden van Ierse dans over te brengen, maar ook de passie, het plezier en de gemeenschap die deze kunstvorm kenmerken. Onze dansschool biedt talloze groeikansen, ongeacht je dansdoelen.

Ontdek onze Ierse danslessen - Rose Irish Dance School

Scroll door naar onder om meer te ontdekken over onze leslocaties en lesroosters voor Ierse danslessen in Zuidwest Nederland. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij Rose Irish Dance School en samen de magie van Ierse dans te ontdekken!

Ierse dans tijdens de Furieade Maassluis

Lesrooster Rose Irish Dance School